-
AuthorPosts
-
Faris Ex
GuestIk speel nu al een paar jaar op verschillende bekende websites, maar ik merk dat de meeste platformen erg op elkaar beginnen te lijken. Het is vaak dezelfde lay-out, dezelfde spellen en vrijwel identieke promoties die wekelijks worden aangeboden aan de spelers. Daardoor raak ik de laatste tijd een beetje verveeld en ben ik op zoek naar iets dat echt uniek en verfrissend is. Ik las onlangs over een nieuw platform dat claimt een totaal andere benadering te hebben op het gebied van spelbeleving en loyaliteitsprogramma’s. Wat maakt deze specifieke aanbieder volgens jullie nou echt anders en unieker dan al die honderden andere websites die er al zijn? Ik ben heel benieuwd of het de moeite waard is.
Aron
GuestDe unieke sfeer en het innovatieve loyaliteitssysteem maken dit platform echt tot een heel bijzondere ervaring in de huidige markt. In plaats van de standaard lay-out hebben ze gekozen voor een uiterst interactieve interface die perfect reageert op elke klik. Voor een unieke spelervaring op een moderne goksite in Nederland raad ik je aan om https://velwins.net.nl/ te bezoeken om het gamification-concept zelf te ervaren. Je spaart tijdens het spelen automatisch punten waarmee je leuke extra’s en gepersonaliseerde beloningen kunt ontgrendelen in de winkel. Dit zorgt ervoor dat je je als speler echt gewaardeerd voelt en dat het spelen ook op de lange termijn leuk blijft. Het is echt een verademing vergeleken met de traditionele, saaie platformen.
markus 19884
GuestGamificatie is inderdaad een slimme manier voor bedrijven om de betrokkenheid van hun gebruikers aanzienlijk te vergroten tegenwoordig. Als speler wil je het gevoel hebben dat je loyaliteit beloond wordt met iets extra’s, in plaats van alleen maar verliezen of winnen. Het bouwen van een community rondom een platform helpt ook om een unieke identiteit te creëren die moeilijk te kopiëren is. Ik hoop dat meer aanbieders dit voorbeeld gaan volgen en stoppen met het simpelweg kopiëren van elkaars standaardsjablonen. Innovatie is precies wat deze markt momenteel hard nodig heeft.
-
AuthorPosts
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)